آقای اسانلو! تهدید شما غیر مسئولانه و تنفر برانگیز است. بازهم میگویم اسم ما را از لیست بیانیه همبستگی خود بردارید.

ما در جریان متن کامل این بیانیه نبوده ایم. خصوصا در بخشی از این بیانیه با استناد به قانون اساسی از دولت خواسته شده است که شرایط انتخاباتی دمکراتیکی را فراهم کند. ما آنرا توهمی بیش نمیدانیم و شدیدا مخالف آنیم. انتخابات ها برای من به عنوان کارگری که جوانیم را در زندان گذرانده ام، برای من که همسرم و خانواده ام همراه با من در زیر فشار و آزار دائم قرار داشته اند، جایی ندارد.

ما در جریان متن کامل این بیانیه نبوده ایم. خصوصا در بخشی از این بیانیه با استناد به قانون اساسی از دولت خواسته شده است که شرایط انتخاباتی دمکراتیکی را فراهم کند. ما آنرا توهمی بیش نمیدانیم و شدیدا مخالف آنیم. انتخابات ها برای من به عنوان کارگری که جوانیم را در زندان گذرانده ام، برای من که همسرم و خانواده ام همراه با من در زیر فشار و آزار دائم قرار داشته اند، جایی ندارد.

من بهنام ابراهیم زاده و پدرم رحمان ابراهیم زاده نامه دادیم و اعلام کردیم که چون در جریان متن کامل بیانیه همبستگی همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران در باره انتخابات مجلس دهم همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران در باره انتخابات مجلس دهم قرار نداشته ایم، و وقتی متن کامل را دیدیم آنرا بیانیه ای انحرافی دانستیم و با آن مخالفیم خواستار حذف اسممان از لیست اسامی زیر این بیانیه شدیم. ما در نامه خود در این رابطه چنین نوشتیم:
» ما در جریان متن کامل این بیانیه نبوده ایم. خصوصا در بخشی از این بیانیه با استناد به قانون اساسی از دولت خواسته شده است که شرایط انتخاباتی دمکراتیکی را فراهم کند. ما آنرا توهمی بیش نمیدانیم و شدیدا مخالف آنیم. انتخابات ها برای من به عنوان کارگری که جوانیم را در زندان گذرانده ام، برای من که همسرم و خانواده ام همراه با من در زیر فشار و آزار دائم قرار داشته اند، جایی ندارد. انتخابات برای ما کارگران که نپرداختن دستمزد به روشی معمول در جامعه تبدیل شده است و سی و چند سال است که زندگی زیر خط فقر فرزندانمان و جانمان را تباه کرده است، معنا و مکانی ندارد. این چیزی است که داریم با اعتراض هر روزه مان در کارخانجات مختلف فریاد میزنیم. این چیزی است که من و امثال من بخاطرش در زندانیم. ما در این انتخابات شرکت نمیکنیم. ما به آنچه بر سر من کارگر و توده محروم مردم آمده است اعتراض دارم.»
اکنون آقای اسانلو حرف من را تحریف کرده و با مغلطه کردن و هیاهو کردن بر سر اینکه گویا صدای من را ضبط کرده و علنی پخش خواهد کرد، ما را مورد تهدید قرار داده و با این کار میکوشد خرابکاری هایشان را راست و ریس کند و برای کار خود مقبولیت کسب نماید. این تهدید کردن ها جدا تنفر برانگیز و کمال بی مسئولیتی است. پاسخ وی به حدی نازل است که حاضر به ادامه بحث بر سر آن نیستم و تنها سوالم از ایشان اینست که چرا امضای افرادی مثل ما و زندانیان سیاسی دیگری چون ارژنگ داودی و محمد جراحی که اصلا خبری از این بیانیه نداشته اند، را از لیست خود بر نمیدارید؟
بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری، عضو کمیته پیگیری برای ایجاد تشکلهای کارگری
زندان رجایی شهر، اندرزگاه ١٠ رجایی شهر.

پاسخی بگذارید

